28september

anmen tja :) Hur är läget?

nåt läskigt har hänt. Det började för två veckor sedan när jag vek ihop mina kläder och la in dom i garderoben, bara för att jag blir lycklig av att hålla på med mina kläder. Sen dess har det bara fortsatt. Nu sitter jag i ett välstädat rum. Dom som brukar vara hemma hos mej vet att jag brukar förvara istortsett alla mina grejer blad dammet på golvet eller i sängen. Nu är sängen bäddad? Herregud, säg när den var det sist. Men jag trivs. Det är skönta att ha det såhär. Men jag har det som vanligt i rummet hos pappa och här lägger jag upp sminket i rader?  Wiiiiiiieeeerd.

Jag har hittat kameraladdaren så nu kanske det blir lite mer bilder här också. bra va? :)

 På bilden är min syrras vandrande pinne Sture. Hon har fyra stycken och alla heter Sture? Aja, grymt äckliga ärom. Tog bara första bilden som kom upp om ni undrar vafan jag visar upp den för. haha.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAFAN?!

DE E MINA PINNAR SOM INTE DU SKA RÖRA ?!



;oo

2009-09-30 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0