21september

Tjena ! =)

Idag i skolan snurrade jag och Jossan runt samtidigt som vi höll armkrok. Då råkade vi springa in i ett skåp. Mitt ben gör jätteont =( felicia vara klant. Slutade innan lunch av någon anledning? Åkte in till Valbo med Linn. Hittade en kjol, foundaition och lösnaglar. Sällan man inte hittar så mycket när man har pengar. När jag inte  hade pengar hittade jag så mycket fina kläder att dom skulle kunna fylla ett helt rum. En hårspray köpte jag också. Den glömde jag såklart någonstans -.- Men fick en ny av pappa nu =) Drack i alla fall caffe latte på waynes såklart. Den är det godaste jag någonsin har smakat.

Puss på alla♥

Kommentarer
Postat av: emma

tack (: vad gör du denna tisdag sötnos?

2009-09-22 @ 12:06:32
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0