kan. inte. sova.

ÅÅÅH jag får ryck. Jag kan inte sova, and I hate it. Klockan är 20 över 4. Får väl ligga uppe tills jag blir trött nu I guess. För att ligga och vrida på mig hatar jag verkligen.

Ska ställa klockan på typ 9 i morgon tror jag. Jag och Linn ska nämnligen "träna" . Dvs åka till valbo och handla kläder. Haha, det finns ingen bättre träningsform. Jo för seriöst, fatta va mycket man går runt där. Man tränar nog lika mycket som en fotbollsspelare gör under typ 1 träning. Eller, njae, men aja, man kan få låtsas. Vet inte riktigt vad jag ska köpa, brunutansol måste jag få med mig hem i alla fall. Får typ skriva upp det på handen så jag inte glömmer, hehe. Sen ska jag nog köpa lacktights tror jag. Sådär jättemycket pengar tänker jag inte slösa, gjorde av med det mesta i lördags eller när det var.

Jaja, godnatt/godmorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0