hemma

så, nu är jag hemma från farmor. Haha, hon är så sööööööööt.

lägger ut bilder från igårkvll nu. Alla bilder är Sofies, för min kamera gick sönder </3

Hannah, Lina, Micis, Felicia och Felicia. Dresscode var modemiss, och jag körde på långkalsonger och en tunika som jag hade i typ 5an som ni ser. Sminkade mej ett ihopväxt ögonbryn av rosa ögonskugga, drog med faoundation över halsen och gjorde solpuderfläckar i ansiktet. Sååååå snyggt. En galge hade jag i tröjjan också. HAHA

 Sofiiiiiiiiiiiiiiiie.

 Haha, Anna, Sara och Sophia, steeeekarna, tja.
 tacopajj (y)


 Jag gissar att sofie har ätit liiiiiiite godisrester idag.

 :)))

 puss på anna

  Här körde vi något. ahaha. Körde "jag har aldrig" och "sug och pussleken" ( vilket låter väldigt konstigt om man inte vet vad det är) också. 

 jag har aldrig. Men det gick ganska dåligt, för jag glömde jämt bort om man skulle ta om man hde gjort det eller inte. Huuuum.

 

 Puss och sug.
 Haha, lyckliga flickor. :D (dock ser jag ****** ut, men de bjuder jag på !)

 Whos tha prooo?

 mjahahah :)


pussielliepuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0