9oktober

Hej! Förlåt för min frånvaro från bloggen, heheh, blir så ibland :) Jag har i alla fall sovmorgon till 20 i tolv, då har jag bara 2 lektioner. Chill! Gick upp klockan 8 och kollade på vakna med the voice. Naaajs. Nu dricker jag min hemmagjorda caffelatte, som är bäst.

Igår mådde jag asdåligt och gick hem innan sista lektionen, la mej och sov fram till typ klockan 6. sen gick jag och la mej igen klockan 12 och kunde somna. Wieerd.

HAHAHHAHAH, jag sitter och asgarvar för mej själv. Det blir så ibland när jag tänker på något roligt som har hänt förut. Det är ganska drygt, för det händer oftast när jag går förbi folk. Hah, jag anses nog som ganska psyco som går och skrattar för mej själv. Men nu måste jag bara dela med mej om att jag skrattade åt att Linn fick ensam mamma söker till  trashig morsa röker haha, sjukt kul ju :')

 

 love ya, flimmerhåret :D <3


kommer kanske en bild på mina kläder om jag fortfarande har lika mke tid när jag har klätt på mej, puss1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0