<33

Jag vet att jag skrev att jag inte skulle skriva förren i morgon elr senare ikväll nyss, men jag lär bara berätta om min dröm jag hade inatt. Det var jättekonstigt. Jag drömde att jag låg och sov. Det som skilde sig från vekligheten var att mamma kom och väkte mig. Men inte speciellt snällt, hon skrek och sa att nu fick jag fan gå upp om jag skulle hinna. Jag bah: men vart fick du luft ifrån ? Sen vände jag på mig och somnade om  Jag trodde att det var sant, för det kändes verkligen som det.

Det kändes som jag sov någon minut, sen vaknade på riktigt och tänkte att det nog var bäst om jag gick upp om jag inte ville komma försent (vilket jag alltid gör, men tanken är ju ändå det som räknas). Men när jag gick upp var det typ 3 på natten och alla sov. Jag blev förvirrad och gick och deckade i sängen igen. Sen hände samma sak typ klockan 6 igen, fast då var mamma vaken när jag gick upp, jag bah: väckte du mej nyss ? Hon bah: eeh ? neej du kan nog sova ett tag till.

STRANGE!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: okej :D ska sova snart :)

2009-10-13 @ 22:54:04
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: emma

vad gör du idag sötnos? (:

2009-10-14 @ 13:05:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0