2oktober


 Hello, dagens outfit, vilket känns jättetöntigt att skriva :)

Jag har sovmorgon till 20 i 12, heheh, puss på alla som sitter i skolan och gick upp klockan 6 i morse ;*

Jag har tagit insperation från Kissies blogg och ha börjat gå på caffelatte diet, fast inte precis som henne för hon går ju på chailatte diet, och chailatte smakar bajs :) Det går ialla fall och köper en b-caffelatte på OK för 14 kr till lunch, det är mke godare. Fast jag tar en macka också, för jag vill inte gå ner i vikt. Det är det som är grejen med diet egentligen, men jag går p diet för att det är godare att gå på diet. fattar ni?

Jag harr kommit på en strange sak btw. Ni vet HM divided`? Divided betyder ju delad. Och dom har trosor som det står divided i stjärten på. HAHAH fattar ni? smaken är som baken, delad alltså ;'D

Nu ska jag sluta rabbla upp massa skit här, puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: saniaclaus



www.saniaclaus.se

2009-10-02 @ 14:29:48
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0