typ hej

Hej. har varit lite kass uppdatering på sistone. Beror bara på att jag inte har orkat, plus att min pappa har hittat den här bloggen? suck.

Men vi får se hur det blev i fortsättningen. Har kommit på återigen att jag hatar godis. Fyfan va jag mår illa av det alltså. Imorgon ska vi i alla fall ta svininflensasprutan, och det betyder att jag måste vara i skolan 1 timme och 40 minuter innan jag börjar. Morr. Men vi får ju lite sovmogon endå, så det är väl ok. Plus att man ju slipper få baconsjukan och det är ju bra. Själva sprutan verkar alla vara rädd för utom jag. Är seriöst inte rädd för sånt alls.

Kollade nyss på how i meet your mother, älskar seriöst det.

Hare så brarå, så ses vi, tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0