sur

Msn funkar inte. Facebook funkar inte. Kameran är trasig. Det går inte att lägga över bilder från mobilen. Min bästa låt går inte att spela upp. Pengarna är slut på mobilen. Hemtelefonen slängde jag i kylskåpet så den gick i tusen bitar när pappa inte svarade (skulle inte ha gjort det i vanliga fall men jag är SUR) . Mina hörlurar är helt störda för jag har bitit på dom. Jag har pengar kvar men vettefan var jag har lagt dom. Mina cyklar blir snodda så ofta så det inte är någon ide att köpa någon ny ens.

Och det är inteinteinte kul. Jag slänger fan skiten i sjön snart. Jag överdriver men jag bryr mej tamejfan heller.

Gå och dö.

I-landsproblem.

hatar det.

FUCKOFANDDIE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0