rubrikkkkkkk

Jag erkänner, min blogg är ganska tråkig. Eller väldigt tråkig rättare sagt. Iallafall headern, får fixa en ny någon dag när jag känner att jag har tid. Resten är jag nöjd med(tack micaela!)  , det som jag inte har fixat själv såklart. Hmm.

Jag saknar min kamera. Jag har tappat bort den och jag håller på att dö utan min Bengt. Jag hatar att ta kort med en 2 megapixels mobilkamera. Jag ska till pappa imorgon och är den inte där tar jag livet av mej. Eller något.

Jag blir så arg på mej själv också, för det är så typiskt mej att tappa bort saker. Och att ha namn på grejjer, hahah.

Nej men nu ska jag sova.


My babe<3<3 Kanske inte världens bästa precis men den duger mer en nog till mej.


hugs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0