mwfwlmgkrewlmngkltr

Gush, jag håller på att bli gammal. Jag är redan trött. Jag blev aldrig trött på kvällen förut, hoppas det inte upprepar sej. Det är inge kul att vara trött denhär tiden. Nu kommer jag antingen somna på tangentbordet eller spy över datorn. Mmmmmyyysss. 

Idag har jag varit med busIda för allas information. Det var kul. Hon är busig.

Jag är sugen på kinesmat. Det har jag varit sen sist jag åt det. Och nej, det heter inte kinamat som alla säger, det heter kinesmat. För kolla, om kineserna skulle äta våran mat skulle ju inte dom säga; kom så äter vi lite sverigemat, det låter väl mera logiskt om dom säger; kom så äter vi lite svenskmat. Just det. Och vem är smartast som vanligt? Jag såklart.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan sova. MMMMMMM

hugs♥ 

Kommentarer
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.

2009-05-15 @ 13:27:28
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0