morrn peeps

Godmorgon ! Godförmiddag för vissa och god eftermiddag för vissa. Beror lite på när man vaknar dedär. Jag har letet ihäjl mej efter ett par skor jag hade förra året, rivit ut garderober och stökat runt i förråd men jag hittar dom inte. Jag blir suuur. Men däremot har jag hittat 2 par shorts, ett linne och ett par solglasögon om jag typ använde en gång förra året och sen tappade bort dom. Det var ju bra i alla fall. Men jag vill ha mina fina skor. Kanske har mamma snott dom? Får leta lite hemma hos mamma också.

Och bara så att alla vet har jag pillat sönder min eskejpknapp (stavning) på datorn.

hugs♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha det är bara du som lyckas slarva bort saker i ditt lilla rum! ;)

och jag var tvungen att tänka innan jag kom på att du menade escape (Esc)-knappen haha



& Du, pyjamasguden lever i din värld - inte i min! :D

2009-05-24 @ 14:42:20
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0