hey guys

Och gissa vad? Jag slapp franskan idag, eftersom att vi slutade så tidigt, när jag fick veta det fick i stort sett hela skolan höra ett lyckoskrik utan dess like. Blev något glad där, heheh.

När skolan var slut åkte jag, Sophia, Josefine och Anna in till donken och käkade. Var lite busiga, sprutade lite is på varandra med sugrör och sådär. Vi gick till stan och jag hittade ett par jäääättefina gladiatorsandaler som jag nog ska köpa vid senare tillfälle. Idag köpte jag ett par solglasögon, något man aldrig kan få för mycket av, mohihihi. När vi var på team sportia drygade vi med Anna genom att hoppa runt och krama henne och skrika lite (vi har seriöst damp) Jossan bestämmer sej för att vara lite extra busig så hon håller fast Anna och vrålar för full hals : HÄRLIG KRAM, MYSIG KRAM, KRAMAAAAAR. Och då står en tant och verkligen råglor på Jossan.  HAHAHA jag AVLED.

Jag insåg just att ni kanske inte alls tyckte det lät lika kul, mehehe. Äh, jag tyckte det i alla fall (a)

 Vi tog en parkering ^^




 Mina nya.

Dagens låt är helt klart Taylor Swift - lovestory. Den är underbar.

hugs♥

Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack så mycket :)

2009-05-04 @ 19:57:21
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: sophia

härlig kram, gosig kram. ska de va !!! :)

2009-05-08 @ 11:51:14
URL: http://sophialundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0