6maj

Musikprovet var inte förren om 2 veckor. Lucky me. Onsdag är verkligen lilllördag på riktigt för mej. Har kort skoldag med lång sovmorgon och ganska slappa ämnen. Men för allas information mår jag inte alls speciellt bra. Ont i huvudet och trött som en mört. Underbart rim där som jag själv kom på nyss faktiskt. Sen försökte jag få bort tröttheten genom en kopp kaffe, vilket resulterade att jag fick ont i magen också. Härligt. NOT. Bläbläblä. Lärde oss nya ackord på musiken också. Nu kan jag spela "stand by me". Å, jag älskar att spela gittarr. Och jag älskar Taylor Swifts musik. Iallafall det mesta.

Bara för att jag och Jossan är snyggast får vi stå för bilden. Ily sunshine <33

Halvskumt inlägg men vad förväntar ni er. Nu ska jag käka ipren.

hugs♥


Kommentarer
Postat av: jjjosefine

du är bäst felicia :) <3

2009-05-06 @ 22:37:59
URL: http://jsnbrg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0