5maj

Jag sitter och lyssnar på Jason Mraz - Im yours. Fy vad den väcker minnen alltså, minnen från ungefär den här tiden för cirka ett år sedan, stockholmsresan, sommarlov och när jag Josefine och Emelie umgicks hur mycket somhelst. Det var helt klart en bra tid. Samtidigt skäms jag över hur jag var då, herregud liksom, det är sjukt vad mycket jag har växt på ett år. Jag är fortfarande jag, lika flummig och konstig, men ändå helt annorlunda. Och som tur var använder jag inte samma kläder. Haha, tack för den.

Om ett år kommer förmodligen låtar av Jordin Sparks och Billie the vision and the dansers påminna mej om denhär tiden.

 Jag för typ ett år sedan. Alltid samma pose på alla kort. Hmm?

hugs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0