<'3

Fin rubrik.
 En grön tjocktröja i dålig bildkvalite. Jag hittade inget till skolavslutningen. Sällan jag? Jag hittar aldrig något till skolavslutningen. Så det blev bara en tjocktröja. Funderar på att komma i pyjamas.

Hahah min lillasyster kom nyss upp och sa att jag hade glömt att stänga av duschen. Hur kan man glömma att stänga av duschen?
 

Och jag somnade runt 6 på kvällen och vaknade 9. Jag hade ingen aning om det var morgon imorgon eller kväll idag. Jag var tvungen att fråga. Tsss.

hugs♥ 


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha man slutar aldrig förvånas. När det gäller dig så är jag inte ett dugg förvånad ifall du faktiskt glömde duschen på på full stråle. Och ja, kom i pyjamas - fan va fränt! :D

2009-05-23 @ 17:23:39
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0