27maj

Hejsan! Nu ska jag snart gå och lägga mej, annars kommer jag aldrig upp imorgon . Imorgon är även första lektionen idrott, väldigt dåligt placerad om du frågar mej. Orkar förmodligen inte med den, men  jag ska försöka. idag har det varit konstigt väder, sol i ena sekunden, spöregn i andra. När jag åkte hem idag var det som att åka genom en dusch, en väldigt stor sådan. Två minuter efter jag hade kommit in innanför dörren sken solen igen.

Ett litet oinnehållsrikt inlägg som vanligt :)

 


Bilder från en väldigt solig håltimme.



kyssar♥


Kommentarer
Postat av: mia

söta bilder! hoppas du får en bra dag (:

2009-05-28 @ 15:02:05
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0