24maj

Mmmmm jag älskar helg/lovnätter. Speciellt hos pappa, för här är allt så tyst och mörkt. Jag är alltid pigg på natten och jag får lättare för att tänka och skriva , och jag får vara för mej själv.
 
Meeeeeeeeeeeeeeeen. Jag vill inte tillbaka till skolan på måndag. Jag längtar till sommarlovet. Jag är inte skapt för att gå upp klockan halv sju på morgonen. Jag blir trött när jag blir trött, och det är väl inte så säkert att det är åtta timmar innan väckarklockan ringer? På sommaren får man göra som man vill, och man har ingen press på sej. Men nu är det inte så långt kvar. Ska försöka hålla ut.

Jag längtar så sjukt mycket till i sommar. Jag och Jossan och flera ska rymma till göteborg och sova i tält. Men berätta inte för våra mammor och pappor (a).   Hihi vi är så busiga alltså.

hugs♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha du vet att.. Sofie är inte den typen som har pyjamas! Men flisha är det perfekta exemplaret - OFCOURSE! (y)

2009-05-24 @ 12:26:51
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0