20maj

Hejhej. Vad konstigt det är, jag sov ungefär 9 timmar i natt (vi hade sovmorgon till fem i havl tolv hahahahah. iliked it) när jag vanligtvis brukar sova sex eller sju timmar och ändå var jag hur trött somhelst idag. Jag får inte riktigt ihop det. Får man mer sömn borde man väl vara piggare?

Och nu är vi lediga torsdag och fredag, inte helt fel. Imorgon ska jag typ till åland med familjen. Hmmm, inte det roligaste kanske. Vad ska man göra där såhär års? Men följer inte jag med stannar dom hemma och ja. Mina gratis sms har gått ut också och där man kan tanka på har stängt så inte ens mobilen har jag. Grr.

Men nu ska jag sticka, vi syns och hörs :*

hugs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0