1maj

Hejsan! Igår blev det som sagt mys hemma hos Anna med tjejorna. Vi kollade på film, och det var kul. Men nu är jag grymt trött. Sov knappt 3 timmar inatt. Orkade inte gå på raketinnebandyn, men spela roll det var säkert inte ens kul där. Men nu är det maj i allafall och jag är sjukt glad över det! Det är bara en månad och tio dagar kvar till skolavslutningen och jag längtar ihjäl mej! Den här sommaren ska bli den bästa någonsin, det känner jag på mej. Bara ha kul hela tiden och inte alls tänka på prov, läxor och annat tråkigt. Kan det bli bättre liksom? Nej jag tror inte det.

Och ikväll ska vi grilla, ett STORT tecken på att sommaren är påväg, mums!

hugs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0