(om) 17juni

Jaha hej. Eller något.

Idag gick jag upp klockan 9 efter cirka 4 timmars sömn. Vad gör man inte för att följa med Anna till hennes älskade solarium? Solade själv också. 4 minuter. HAHA.  Som tur var kunde man ha en stoooor glipa öppen, annars hade jag väl slängt mej ut. Efter det drog jag och Emelie ner till stranden. Badade. Det var kallt. Men skönt. Drog hem. Sov. Vaknade. Satte mej här. Imorgon ska jag tydligen till någonting som slutar på vik och börjar på något annat. Jag vet inte vad det hette, fråga min pappa.

Jag börjar redan, efter en veckas sommarlov, få ångest för att skolan ska börja igen. Varför kan man inte få ha sommarlov året om? Jag ska bli statsminister.

Nu är jag sugen på chokladmunkar och te. Te ska väl nog gå att ordna, synd bara att det var munkarna jag var mest sugen på.

Ses någon dag, puss1♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0