heeey

Som ni ser uppdaterade jag hemm hos Anna, det blev ju ett väldigt seriöst inlägg ;) I allaefall så firade vi Anna. Fick morotskaka och kladdkaka, mums. Anna slingade håret, assnyggt. Fast lilla människa, du färgar håret så ofta så snart tappar du det, hhaha. Men det är lungt, jag älskar dej i alla faaaaaaaaaall :) Amen, vi hoppade studsmatta, busade och hade allmänt kul. Sen kom även Lisa och Ida och joinade. Vi drog ner och kikade på Lisas träning, sen åkte vi bara runt. Vi gick in på Ica i 5 minuter, och när vi kommer ut  är Lisas cykel borta. Alltså jäkla misslyckade människor som går runt och snor cyklar? Så lågt skulle jag aldrig sjunka. Sen gick vi och letade efter den hela kvällen, för den kan ju ligga i vilket dike som helst. Men icke.

Och jag glömde min kamera med alla bilder från idag hos Anna. Grrrrrrr.

Också har jag, Emelie, Anna, Josefine, Sophia och Sara skaffat blogg. borntobesixx .blogg.se . Nu ska jag fixa en header till den. Huh.

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0