30juni

Hejhej! Idag ska jag och mina flickor fira Anna som nyligen har fyllt fjååårtis, grattis pullan, aj löv yaa. Var på stan igår och köpte present. Mihihi jag tror det blir perfa till lilla Annibananipyttipanni. Oja.

 Glass på stan

 Sötaste flickorna. Varför är det bara Emelie som är social på bilden? (om någon av er vill att jag ska ta bort den är det bara att säja till så gör jag det på en gång!)

 Sen gick vi och gungade på lidlsnopppäronet hihi.
 Sen slog vi in Annas paket. Shit va snyggt det blev. Notera även att vi har en godjul etikett. HAHA.

Nu lyssnar jag på grotesco - solstingeling fett frääääänt.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: phiie

gott :) vad gör du då?

2009-06-30 @ 12:31:45
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0