14juni

Hallihallå :) Här sitter jag i godan ro och äter en extremt dyr nattmåltid bestående av nudlar. Fråga mej inte varför, det hör lovnätter till. Jag äter nästan aldrig nudlar annars, men nu är det gott.

Vad har jag gjort idag då? Eller nja igår för att vara exakt klockan är ju över 12. Iallafall var jag med Sara och Emelie och kollade på film. Vi såg "itaket lyser stjärnorna" eller "i stjärnorna lyser taket" som Emelie brukar säga. Den var bra. Rekomenderas. 

Nu hörs vi förmodligen imorgon eller senare idag om man ska vara korrekt.

ha det bra tills dess!

kram♥ 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den filmen är grym! gråter floder.



Men hörru Flisho! Vi måste ses massor under lovet, hälsa flickorna :)

2009-06-14 @ 12:46:04
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0