11juni

SommarsommarsommarSOMMARLOV vafan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jäkla najs. När skolavslutnigen var över gick jag hem och sov några timmar (?) Sen käkade jag med familjen Sen bar det av till Skogen i Järbo. Vi gick till stranden och badade i pissvädret och grillade. Min korv rullade av grillen helatiden och dom andra satt och skrattade fast det inte var kul för min korv blev sandig. Efter det gick vi vilse i skogen. Sen hittade vi stugan och satt och skrattade och pratade hela natten. Tydligen pratade jag i sömen också. Jag har pratat i sömnen typ en gång förrut. Enligt Jossan skrek jag: SÅÅÅÅS. Hahah.

Sen när jag kom hem gick jag och la mej och vaknade klockan halv 6 på kvällen. Typiskt mej att vända på dygnet och ägna resten av sommarlovet att vrida tillbaka det. Men ska vädret fortsätta vara såhär spelar det ju egntligen ingen roll när man är vaken.

Bilder kommer senare!

puss♥

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg :)

2009-06-12 @ 11:16:35
URL: http://soffipoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0