halå

Hejsan :) Kom nyss in efter att ha följt med Ida en bit hem. Varför tycker alla att det är så läskigt att gå ute på kvällarna?  Jag var aldrig rädd förut. Jag älskade att vara ute sent. Det gör jag nu med, och är man med några stycken är det ju ingen fara. Men såfort man blir ensam liknar varje lyktstolpe en gubbe, och ens egna steg låter dubbla, som om någon förföljde en... Det är ju inte ens folk ute? Oftast möter man ju inte en enda. Endå är det creapy.... Aja whatever.

Jag och Ida har inte gjort så mycket, käkat glass på donken och chillat typ. Jag köpte hårinpackning idag, hade mycket mer pengar än vad jag trodde, hehe. Men jag måste nog spara lite endå. Hatar det. Pengar är till för att spenderas liksom.

Nu ska jag duscha och kolla på OC.

 Ida och jag <'3

puss1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0