ehhh

Hej. Blä. Har ätit tre glassar och en fet marabou aldelles nyss. Mätt nu. Hahah, konstigt? nja. Ska i alla fall sova lite nu snart. Tänkte berätta om min dag först. Jag har varit och badat med Anna och Emelie. Det var sjukt varmt i vattnet. Vi var i i säkert en timme. Härligt.

Sen drog vi med oss Jossan saknade unge och stack till stan. Jag köpte en tidning. Inge mer. Jag ska ju vara duktig och spara pengar ju. Går lite halvdant. Fast idag var jag ju duktig. Yey. Applåder.


 Emelie saknas på bilden. Men här är i alla fall våran outfit som typ massa främmande människor kommenterde? En gubbe stannde cykeln och bah: Det här måste man se. Är alla modellklädda eller? Eeeeh... Okej? Jag tycker det är ganska vanligt jag...

 Badbrudarrrr.

 Snyggbrudar.
 
 McDonadls brudarrrrr.

pusstjo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0