24juli

Hej! Hemma nu från Linn.

 Vi försökte göra iste. Men det gick inte. Det kom liksom inge smak ur påsen.
 så vi värmde te, hällde i hur mycket socker som helst och ställde in det i kylskåpet. Det samkade socker.
 Den här började pipa, men vi förstod inte vad det var utan fick hjärtattack. Vi satt och var rädda i typ en halvtimme. Jag trodde typ att the grudge stog i källaren. Haha. Lvlig fantasi kallas det visst.

 Sen tyckte Linn att de var jättekul att spruta sprutgrädde i min käft. Och jag tyckte det var väldigt gott.

 Och sen tyckte vi att det var jättekul att spruta runt grädden utomhus.

Sen satt vi vid datorn ett tag.

 Men typ klockan 4 gick vi ut i regnet och sprnag runt i området och hoppade i vattenpölar. Barfota. Askul.

Hihi. Nu har jag ätit och duschat och har bråttom till Anna där vi ska fetta och kolla på film. Ska slagga där också.

puss1

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg du har :D

2009-07-25 @ 21:27:18
URL: http://staargirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: ja det blir ju det. Men det är så skönt med sommar! :D

2009-07-25 @ 21:41:32
URL: http://staargirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0