23juli

Heeeey. Vaknade alldeles försent somvanligt. Men whatever, äre sommarlov så äre. Igår drog jag hem från Linn ganska tidigt. Var utelåst ett tag och höll på att dö av värmen. Jag hade inte druckit något på vädigt många timmar då. Försökte klättra upp på taket och öppna mitt fönster. Men det gick som det gick... inga vidare kommentarer. Men sen gick jag i allafall in och sov bort hela dagen, fick cirka en timmes sömn hos Linn. På kvällen gick jag ut med saknade turkAnna. Fick tillbaka min kamera! Yay. Nu är det slut med fula webcamkort. Eller snart slut. Jag har ingen usbkabel här hos mamma. Så jobbigt att gå 200meter hem till pappa och hämta den.
När jag och Anna kom hem till mej satt en fet jäkla groda på vårnan dörrmatta. Jag fick panik och sprang omkriv och skrek. Haha. Jag ringde till mamma och skrek i telefon. Modiga Anna räddade mitt liv. Hon tog en hink och lyfte bort grodan. När jag kom in hade jag fortfarande panik och darrade i hela kroppen. Det kliade i benen och jag var galen. Haha. Jag lungnade ner mej lite med OC i alla fall. Jag trodde inte ens att det fanns grodor i sverige? Om jag överreagerade? ÖÖÖÖÖÖ nej? ^o)


kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0