9augusti

Hej :) Sitter och kollar på mean girls med syster, har sett den filmen typ 50 gånger. Den är lika jäkla rolig varje gång, hahah. Första gången jag såg den var jag typ 9. Då va jag jämt med Jennhy, Theese och Emma och vi bestämmde att Jennhy skulle vara Cady, Tessan skulle vara Gretchen, Emma skulle vara Karen och jag skulle vara Regina. Sen gick vi runt som dom i skolan och sa samma saker som dom i filmen. Vi hade till ooch med en burn book där vi skrev saker om alla i klassen. Sen blev jag trött på det och beättade om boken för Nicol och skyllde på att jag inte alls hade varit med på den. Haha, fan va taskigt.

Idag såg jag klart på tredje säsongen av csi miami. Nu har inte vi nå mer dvdboxar :(:( Ska nog börja se på vanliga csi, även fast Miami är waay better. Fan vad jag kollar på tvserier på dvd på loven. Haha. Men det är najs. Ska försöka tvinga bror min att låna ut 3e säsonger av OC . Haha, anteckar ni?

Idag har jag glassat ute med Anna. Det var mys ^^

puss1

Kommentarer
Postat av: jennhy

HAHAH minnen! x)

2009-08-23 @ 11:55:03
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0