19augusti

Hej! Herregud jag är vaken. Jag gick upp klockan elva idag! Jag har inte varit uppe så tidigt på en 2 -3 månader. Tänk att jag kommer äta lunch den tiden. Jag som brukar sussa så skönt då. Och i morgon börjar allavaret. Fyfan. Fast jag har saknat klassen. Nu kommer vi faktiskt heta 8D, och det blir faktiskt en smilis. Hahah, coooooolt, jag vet. Nu äre sista sommarlovsdagen rå, och jag ska spendera den med mina favoriter ofcccccc.
 




Älska låten. Älska Jason. Förlåt för den konstiga videon, hittade ingen bättre.



sleeping to dream about you and Im so damn tired, of having to live without you, but I dont mind, sleeping to dream about you and Im so tired. ♥



cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0