30april

Hejsan! Idag har jag badat! I sjön. Det var inte jättevarmt. Men det var ändå kul, jag älskart. Stekte massa också, och jag är stolt att meddela att jag nu har fått bikinilinje *stolt*. Fast benen är lika vita som innan, det är lite skumt. Vi badade idag för då tog vi liksom första doppet i april, och det är ju koooolt.

Nu ikväll ska jag först hem till Anna och käka pizza och kolla på film och mysa. Sedan ska vi till Raketinnebandyn eller vad det heter. Sen ska vi hem till Anna igen och sova där.

 Jag, Sara och Jossan, tappra isvaksbadare (det kändes som en isvak liksom). Anna saknas på bilden och jag ser lite halvmysko ut.

hugs♥


Kommentarer
Postat av: urban

visa mer

2009-05-02 @ 19:31:32
Postat av: Anonym

2009-05-02 @ 19:32:26
Postat av: Sofie

Visa mer?! :O

älskar saras lockiga hår :D



felicia, tänker du som jag på vikarieurban när du läser kommentaren? xD euuuh

2009-05-02 @ 22:13:16
URL: http://greatdays.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå visa mer? jävla tönt jävel som skrev den kommentaren , ditt lilla äckel , de e för fan min syster du pratar om.

2009-05-10 @ 15:41:53
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0