rubriiiiikken

Veeeeeeeeeeet ni ? Igår såg jag "en shopaholics bekännelser" och jag älskar den. Jag ser mig själv i henne. Huvudpersonen alltså. Men slutet sög. Jag satt och skrek HUR FAN KAN HON GÖRA SÅ ? Hahha min lillasyster ba: okeeeej. Sen såg jag på "wallander tjuven". Den var också rätt bra.

Idag har tagit det riktigt lugnt, har hållit på att fixa mig i typ 2 timmar och är inte klar än. Ska vara med Nicole ikväll, sover där också. Det är skönt att hon är lika seg på att fixa sig som jag. Dom flesta av mina kompisar ringer runt 11 på morgonen när man sover och frågar om man inte är klar snart. Sen får man göra klar sig på en timme undertiden dom sitter och spammar en på msn. Fast det är ganska bra det också, för då gör man något av dagen. Fast för mig spelar det ingen roll. Jag älskar att slänga bort dagar. Haha, jag är onormal.

ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0