JAAAAAAAA!!!!!!!

kanal 5 ska börja sända gammla avsnitt av "one tree hill" på eftermiddagarna igen, jag är så lycklig! Haha, kommer bli precis som innan dom slutade med det, man typ springer hem, slänger sig i soffan, och voila, 2 timmars ren lycka.
Kollade lite idag, hahah, dom var så små i första säsången ( STAVNIG ). I den som går på söndagarna är dom typ vuxna and shit. Plus att den nya säsången är så jävla tom utan peyton och lucas. OOOOCH Chad michael murray är ju helt klart hetaste hetingen av alla hetingar. Min framtida man, morr.

 yum.

 

puss


Kommentarer
Postat av: HANNAH!

Nej absolut inte.. hatar den.. eller ja, snö har jag inga problem med under just vintern för det är ju redan kallt liksom men det blir ju slask!! blää blöta skor, blöta sockar innebär det! Jag har sovit ut, jobbar hela förra veckan + helgen så.. skall träna snart och sen blir det d.housewifes! sj?

2009-11-10 @ 18:50:12
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0