8november

Hejsan ! Jag var uppe runt elva idag. Det tyckte jag var otroligt duktigt för att vara jag. Jag ska städa nu tror jag, ni ska seriöst se mitt golv. Saker överallt, får typ simma. Men jag har alltid varit stökigt, slarvig och lat. Thats just me.

Jag hade bestämmt mig för att lära mig spela gittar. Jag och Sofie försökte faktiskt tilsammans, satt i skype och spelade och sjöng för varandra. Men när jag försökte stämma min gitarr gick såklart 2 strängar av. haha jag är lyckad. Saknar sommaren gör jag också, lite random sagt sådär.

Men jag har hittat mobilen som var borta ett tag, ush, vill aldrig vara utan den igen, känner mig så tom utan den. Jag har hittat min bästa vän som var borta också ! Det vill säga mitt läppstift då. Hahah, älskar det.

vi ses snart min lillasyster ska tydligen spela spel på min dator nu, hahah !

kjamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0