14november

Hejsan, lördag, något chill. Kollade på idol igår, jag vet att jag sa att jag aldrig skulle göra det nå mer, men äh. Haha, en vecka kunde jag hålla mig utan att kolla. Haha, goooood av mig. Men jag hejar faktiskt på Erik nu, han äger ut alla. Förutom Tove, hon är också bra.
Eddie åkte ut och jag bah YEEEES.

Jag har ramlat i våran trappa igår, typ andra gången nu :( Den är för hal. Den kan typ skjuta sig själv, bajstrappa. 

  Att ta kort på skoltoal11 är kul. Fast det luktar inte sådär jättegott. Linn kommer du inte på måndag skjuter jag dig.









Haha ses =)

Kommentarer
Postat av: linn limpään cronwall

haha tur att jag kom dit då. man vet ju aldrig vad du kan hitta på hehe.. PUSS

2009-11-16 @ 13:51:27
URL: http://lcronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0